En förvirrad kvinna vid namn Charlotte

Jag har aldrig riktigt trott på att den här konverstationen jag återger skulle bli så lång o ihärdig som den blivit. Hon har skickat kommentarer till min blogg (icke publicerade) samt meddelande via FB. En förvirrad kvinna, Charlotte och taxichaufför,  skickar med jämna mellanrum inboxade meddelanden till mig. Charlottes agerande hänger samman med en några bloggar jag skrev för mer än ett år sedan om en vårdnadstvist. Att jag nämner hennes yrke beror på att hon var den som körde X o Y till min bostad i jan 2014. Med andra ord har hon också brutit den regel som finns inom taxiföraryrket – att aldrig diskutera eller föra vidare vad kunderna säger. Charlotte har gjort det med råge inkl haft löpande kontakt med pappan till barnet som vårdnadstvisten idag handlar om.

I natt ringer hon X sambo som bor i Blekinge,  (13-14 juni vid 01.30) o utger sig för att vara jag. Jag vet inte om det lönar sig att anmäla henne för förtal eller annat  eftersom polisen i Södertörn anser att det är mamman i vårdnadstvisten som står för alla märkliga samtal och sms mm. Hon har ringt ytterligare gånger idag till sambon och bl.a. sagt att han bor med en som ska åka i fängelse. Det är lite att läsa o jag lägger det offentligt för att jag är trött på förvirrade själar på min blogg. Jag har också fått meddelande från sk fejkade sidor som Stefan Persson och Elsa Arting den senares meddelande var ”Tokkärring” ett uttryck som används av en annan person inblandad i den här verksamheten. Elsa Arting är numera försvunnen o Stefan Perssons FB sida rensad men allt material finns dokumenterat.

Det här hennes senate inlägg rörande mig:

”2015-06-14 12:32
Charlotte Olofsson: Trevligt? Ja ditt liv går väl ut på att hålla på o jävlas!! Tror inte du kommer tycka lika när Du är dömd…Säger Du att jag är tragisk Hahahahahaha. Du stavar väldigt illa det fins program för det Just Saying
Som sagt fins tyvär. Orkar inte orda mer med dig, så totalt meningslöst.
Du kanske slipper fängelse iaf där X lär få bo ett tag!”

2015-01-2 01:50
Anne Skåner: sluta skriv kommentarer på min blogg det tjänar inget till…vad tror du att du vinner….det är ju sjukt o du är nog totalt manipulerad. jag kommer aldrig att publicera dina kommentarer eller andras i det här ärendet

2015-01-2 01:52
Charlotte Olofsson: Vad är sjukt?

2015-01-2 01:54
Anne Skåner: dina skriverier hur vet du något i det här ärendet du är inte ens vän till familjen

2015-01-2 01:55
Charlotte Olofsson: Lvu beslut är utfärdat på Y räcker inte det??? Måste man vara vän till familjen? Vad menar Du med det?

2015-01-2 01:57
Anne Skåner: jag undrar om det inte är sekretess på sådana ärenden…eller har du en speciellt rätt till andras förhållanden

2015-01-2 01:57
Charlotte Olofsson: Eh?

2015-01-2 01:58
Anne Skåner: vad eh… vad ger dig rätt att kolla andras socialärenden har du befogenheter eller annat som ger dig rätt till haninge kommuns verksamhet

2015-01-2 02:04
Charlotte Olofsson: Haninge kommun? Hennes äldsta dotter är förtvivlad o jätteorolig kontaktar mig! Polisen har utfärdat en efterlysning på systern.

2015-01-2 02:10
Anne Skåner: har alltså en icke juridisk dotter gjort anmälan på Terese o sedan spridit detta vidare eller? själv har jag inte haft kontkat med X sedan i november

2015-01-2 02:12
Charlotte Olofsson: Men hur kan du då veta ?

2015-01-2 02:12
Anne Skåner: jag har ju läst på bloggen vad du skrev. du har ju själv skrivit med mail o allt

2015-01-2 02:13
Anne Skåner: jbccharlotte_olofsson@hotmail.com 83.250.251.23
Postat den 2014/12/31 kl. 1:15 e m

”Hej
X är efterlyst eftersom hon håller sig undan med sin dotter efter beslut om Lvu av förvaltningsrätten i Växjö 23/12 efter många orosanmälningar inte bara av Haninge Kommun utan även Ronneby och Göteborg samt kvinnojouren i Ronneby. Du kanske har en felaktig bild av Y mammaroll? Eller har alla myndigheter fel? Pojke har det jättebra hos sin pappa, tråkigt att den andra pappan inte har något angagemang i sin dotter och väljer att inte se bristerna..” har inte du skrivit detta eller
2015-01-2 02:14
Charlotte Olofsson: Vad är det du inte fattar? Att det finns ett Lvu ?

2015-01-2 02:14
Anne Skåner: jo men hur fan vet du o av vilken anledning är det din affär det är väl knappast så att man ringer dig o berättar om att Y är lvuad eller… mig veterligt är sådana saker sekretessbelagda… om du inte visste innan o gick i in förvaltningsrättens register o sökte….men då borde du ha känt till det innan…hur fan tror du jag är dum….
jag kan ju trösta dig med att allt som skrivits på chatten via FB etc är kopierat sedan länge så även om någon raderat allt idag finns det kvar kopior…. en dotter i Falun som är osams med sin biologiska mamma skulle alltså vara ett sanningsvittne vad gäller X o Y, skämtar du eller är du helt utan kunskap

2015-01-2 02:34
Charlotte Olofsson: Jag har som du utrycker fan inte gått in i några register o sökt! Å JA du hat nog mer kunskap om det.. Å nämnas jag tror inte Du är dum!

2015-01-2 02:38
Anne Skåner: så din kunskap kommer från skvaller eller sekretessbrott…

2015-01-2 02:38
Charlotte Olofsson: Varför Jossan kontaktar mig eller är orolig måste du fråga henne?

2015-01-2 02:39
Anne Skåner: har hon så stort förtroende för dig att hon lämnar ut alla de uppgifter du anser mig skall publicera o därmed bryta mot sekretesslagstiftningen eller Eller om uppgifterna hon har!

2015-01-2 02:41
Charlotte Olofsson: Du är för snabb för mig skriver inte så fort…. Känner mig väldigt kränkt av dina påhopp om mig som person

2015-01-2 02:41
Anne Skåner: å hon lämnar ut dokument till dig från länsrätten,,,som jag knappast tror hon fått del av ens.. för det brukar gå till de berörda parterna första

2015-01-2 02:42
Charlotte Olofsson: Ville inte att du skulle publicera nånting!

2015-01-2 02:42
Anne Skåner: du menar att du kränker ingen genom att jag skall lägga ut uppgfiter om X som inte är offentliga,,,så varför en kommentar på min blogg, normalt är ju kommentarer något man vill ha offentliggjort

2015-01-2 02:43
Charlotte Olofsson: Hon har inte lämnat ut dokument. Kränker vem?

2015-01-2 02:47
Anne Skåner: du kränker X genom att sprida rykten ev sanningar som du inte vet något om
2015-01-2 02:47
Charlotte Olofsson: Jag vill göra dig uppmärksam på att X förmodligen inte är en bra mamma och att barnen far illa! Trodde det var din agenda med barn som far illa!!!!!

2015-01-2 02:48
Anne Skåner: vad bra har sällan sett en tjej som så lugn o trygg trots allt hon varit med om när jag träffade henne för några månader sedan…så din uppfattning om X får mig att förvånas. du menar att du gynnar Y genom att lägga ut henne på min blogg eller vad

2015-01-2 02:49
Charlotte Olofsson: Jag bryr mig inte om mamman har Du INTE FATTAT DET? Om barnen åter igen Förlåt att Jag har ett stort hjärta..

2015-01-2 02:50
Anne Skåner: nu ska jag sova vi får fortsätta den här debatten i morgon

2015-01-2 02:50
Charlotte Olofsson: Jag med. Gynnar Y Men fan lägg ner PS sista ordet /X3

2015-01-2 02:53
Anne Skåner: fattar inte xx men godnatt o sov gott som angivare o skvallerdrottning

2015-01-2 02:56
Charlotte Olofsson: Betyder tydligen densamma försökte va lite modern.. Angivare? Skvallerdrottning? Herregud ge dig! Hoppas du sover gott som står utan skuld..

2015-01-2 03:41
Charlotte Olofsson: Tillägg det är inte min uppfattning om X….Men då har jag förstått dig rätt när du säger -Xe är en bra mamma och det finns ingen anledning att oroas sig för Y? Förvaltningsrätten som utfärdat beslutet har fel? Så du gynnar Y? Eller är det X??? Lägga ut???
Nä fan som Du säger.. Nu är jag arg!!!! Skaffa lite verklighetsuppfattning Tänk på barnen!!!

2015-01-2 04:07
Charlotte Olofsson: Undrar om det är sekretess? Ja undra du som flundra.. Svar Nej!

2015-01-2 13:49
Anne Skåner: när gjorde Jossan anmälan till soc ang YX/…o anmälde hon till Haninge också eller

2015-01-2 14:06
Charlotte Olofsson: Har inga detaljer om det. Vet att hon anmält till polisen och att dom varit inne i lägenheten..

2015-01-2 14:08
Anne Skåner: har polisen varit inne i lägenheten,,,så det är inte hon som gjort lvu anmälan då… när skulle polisen gått in för jag har nämligen nyckel till lägenheten

2015-01-2 14:15
Charlotte Olofsson: I början på december. Ring Södertörns Polisen

2015-01-2 14:25
Charlotte Olofsson: Hur som så finns ett Lvu beslut, sen hur eller vem som anmält är väl egentligen oväsentligt? Jossan har väl ändå rätt att vara orolig för sin syster?

2015-01-2 14:26
Anne Skåner: det är inte hennes syster.. i den bemärkelsen, de har aldrig haft speciellt kontakt… o har inte haft det på senaste året så den oron verkar väldigt akut tycker jag…
nej det är inte oväsentligt för i så fall har systern bett dem göra inbrott i lägenheten, för hon antog väl att X/Y bodde där eller

2015-01-2 14:28
Charlotte Olofsson: Märkligt att du är så ovetande i det här? Du borde ju ha kontakt med X? Eller utelämnar hon viss information? Inbrott? Nu verkar det som Jossan fått kontakt med X..
Eller iaf haft i natt..

2015-01-2 14:43
Anne Skåner: jasså o det säger Jossan hur kan hon haft det om hon tror att de bor i Haninge

2015-01-2 14:44
Charlotte Olofsson: mobiltelefon. Hon hittade henne på fb igår skrev där tydligen
2015-01-2 15:44
Anne Skåner: märkligt att någon gått in i lägenheten när såväl haninge om polisen vet att var nycklarna finns…vilket väl borde ha gjort att haninge alt polisen ringt om att de ville ha nycklar till lägenheten…vad gäller Jossan är hon så feg att hon inte ens svarar i telefon…utan har spärrat mitt nummer…så era ädelmodiga insatser ter sig allt mer märkliga..finns en brottsrubricering som heter falsk tillvitelse…..bl.a. (PS Jossan ringde mig sent natten innan o var väldigt förvirrad och påverkad)

Charlotte Olofsson
2015-01-2 15:49
Charlotte Olofsson: Var vill du komma?

2015-01-2 15:53
Anne Skåner: att du och Jossan är ute efter att göra mesta möjliga problem att använda ditt nummer i en orosanmälan var nog det grövsta…trots allt o så fegt av Josefin att inte lägga sitt telefonnummer….o ja jag tror du ljuger om lägemheten, skall dock åka dit med polisen o kolla eftersom det kan vara olaga intrång…

2015-01-2 16:04
Charlotte Olofsson: Uppgiftslämnare nu förstår jag inte? Jag har fått reda på av Jossan att polisen varit i lägenheten! Föreslog för dig i tidigare i samtalet just det…
Anne Skåner: apr sekretessbrott jo har pratat med Ronneby Kommun både jurist o socialtjänst o det är sekretessbrott att lämna ut uppgifter tilll andra än berörda…i det här fallet har Jossan dessutom spridit det på flera håll….så hon blir liksom du delaktig i spridande av sekretessbelagd information

2015-01-2 20:46
Charlotte Olofsson: Har du varit till lägenheten?

2015-01-2 21:08
Anne Skåner: när jag åker talar jag inte om det

2015-01-2 21:10
Charlotte Olofsson: Vet du vad du behöver inte åka dit för att övertyga mig… Jag bryr mig inte o du har fel som sagt…Det är lättare att ringa till Södertörns polisen så behöver du inte åka dit… Dom kommer nog inte assistera dig el X!!! Men du kanske har egna poliskontakter???

2015-01-2 21:21
Anne Skåner: .har för mig att taxiförare har sekretess att man inte för vidare det kunden talar om,

2015-01-2 21:34
Charlotte Olofsson: Jag har ingen kundrelation med nån i det här. Så jag är inte ett dugg orolig! Du är rolig du som sagt var tar till vad som helst…

2015-01-2 21:38
Anne Skåner: ja o vad har du gjort snikat dig in i X liv, snikat dig in i Jossan, lagt dig sida vid sida om Teodor, gänget i haninge…o my god…snacka om någon som gör allt för att få vara med som är beredd att lämna ut sekretessbelagda uppgifter på nätet… yes du är rätt person att tala om att ta till alla metoder…skillnade mellan dig o mig är att jag kollar upp o läser alla papper… du bara lyssnar på hörsägen… vilken tur att du inte är kundrelaterad..hälsa Teodor o gänget mig skrämmer de inte

2015-01-2 21:41
Charlotte Olofsson: Bara för information så skrämmer du ingen heller!

2015-01-2 21:58
Charlotte Olofsson: Jag har kontakt med politiker (SD Ronneby) oxå Men inga som du sympatiserar med!! X står inte jätte högt i kurs där!

2015-01-2 21:59
Anne Skåner: sverigedemokrater o moderater grattis

2015-01-2 22:00
Charlotte Olofsson: Så dom kan lägga ut lite på sin blogg om dig och X hennes blivande är ju Sd…
2015-01-2 22:05
Anne Skåner: låt dom göra det det skall bli mig ett nöje att krossa SD som små kackerlackor

2015-01-2 22:07
Charlotte Olofsson: Nämen du vill väl inte krossa X blivande man? Vad tror du hon säger då? Hon kanske inte vill leka med dig mer….

2015-01-2 22:18
Anne Skåner: lilla hjärtat jag tror inte du krossar någons liv, jag tycker du skall försöka—o din anfang om att inte leka mer med mig är intressant….

2015-01-2 22:23
Charlotte Olofsson: Nu förstår jag inte vad du skriver lite osammanhängande… Men tidigare skrev Du att du skulle krossa.. Jag är inte ute efter att krossa nån!

2015-01-2 22:31
Anne Skåner: vad vet du..jag lägger inget innan jag har papper på det klart men lugn det kommer. under tiden kan du väl skriva skit om X/Y de som du ägnar dig åt nu

2015-01-2 22:33
Charlotte Olofsson: Vad menar du nu?Du läste ju tidigare idag på papper Som du sa till mig?

Dokument bortaget

Charlotte Olofsson: Blev det jobbigt nu?

2015-01-2 22:48
Anne Skåner : nej men intressant hur väl insatt du är i Xe liv inte minst privatliv, jag har 2 400 kopior om X liv dokumenterat. Tänkte på en sak Teodor är beredd att gå genom lik för tt få tillbaks Teres det är väl mer än vad någon gör för dig

2015-01-2 22:59
Charlotte Olofsson: Vad jag vet är Teodor väldigt lycklig i sitt nya förhållande!

2015-01-2 23:19
Anne Skåner: det är därför han skickar sms om att X ska komma tillbaks….han är beredd att lämna det förhållandet om X säger ja

2015-01-2 23:24
Charlotte Olofsson: Ja X påstår det! Men med tanke på den nya tjej han träffat är det inte troligt.. X påstår ju alltid det Lägg ner!

2015-01-2 23:25
Anne Skåner: lustigt har läst smsen hur kan du veta något om hans nya liv du som inte har kontakt med honom

2015-01-2 23:25
Charlotte Olofsson: Som alla andra saker hon påstår!!! O hur vet Du att smsen kommer från honom?

2015-01-2 23:27
Anne Skåner: du har verkligen avslöjat dig själv som inte anser dig veta något eller har kontakt helt klart visar det här att du har mer kontakt med pappan än vad du sa i början…

2015-01-2 23:28
Charlotte Olofsson: Nu tror jag du har tagit ett glas för mycket! Dags för dig att gå och lägga dig ..
2015-01-2 23:36
Anne Skåner: Bästa Charlotte med två tonåringar i huset blir det inte så mycket av den varan…men förstår att du redan insett att du avslöjat mer än vad du tänkt…god natt

2015-01-2 23:39
Charlotte Olofsson: Avslöjat vad? Du är ju fan inte klok o stackars tonåringar!

2015-01-2 23:43
Anne Skåner: god natt

2015-01-3 00:07
Charlotte Olofsson: Sov ruset av dig

2015-01-3 00:08
Anne Skåner: som man känner sig själv känner man andra

2015-01-3 00:09
Charlotte Olofsson: Som sagt Du tog åt Dig!!

2015-01-3 01:22
Anne Skåner: charlotte jag dricker inte så det har du inte mycket för

här startar jag tyvärr

2015-01-6 21:33
Anne Skåner: hur gick det med debatten i morgon det är två dygn sedan

Charlotte Olofsson: Vad vill du?

2015-01-6 23:47
Anne Skåner: du skulle ju fortsätta debatten sa du om Y;s LVU

2015-01-6 23:52
Charlotte Olofsson: Finns det något att debatera om? Läget är ju som det är..

2015-01-6 23:52
Anne Skåner: är hon lyst eller

2015-01-6 23:55
Charlotte Olofsson: Har du kollat lägenheten?

2015-01-7 00:10
Anne Skåner: ja den är besökt…rättare sagt varit besökt

2015-01-7 00:20
Charlotte Olofsson: Har du kollat lvu beslutet också?

2015-01-7 00:22
Anne Skåner: ja det jag fick av dig…inget annat för det är ju inget som soc lämnar ut
2015-01-7 00:25
Charlotte Olofsson Kollade du inte med Förvaltningsrätten?

2015-01-7 00:26
Anne Skånernej det gjorde jag inte det fanns väl ingen anledning du skrev ju två gånger att hon var lvuad så jag antar att du kolla förvaltningsrätten

2015-01-7 00:32
Charlotte OlofssonNä men du trodde ju inte mig här om dan..

2015-01-7 00:33
Anne Skåner jag får väl anta att du inte hittar på så allvarliga saker som detta o om det handlar om misshandel dess större anledning. har de hittat dem än…lite oroväckande helt klart bara det inte hänt något

2015-01-7 00:44
Charlotte OlofssonMisshandel?

2015-01-7 00:47
Anne Skåner ja vad handlade det annars om det måste vara det enda som är så akut att man går in i en lägenhet rakt upp o ner… jag trodde var grunden till orosanmälan förlåt missade kanske någ0t har ju inte läst förvalträttens beslut,,,

2015-01-7 00:52
Charlotte Olofsson Jossan var ju orolig eftersom både mamman och Y var försvunna. Det var ju alldeles uppenbart fler eftersom det togs ett LVU beslut strax efter. Det handlade ju om att X inte klarar av att vara en bra mamma. Någon misshandel handlar det inte om??

Anne Skåner
2015-01-7 00:55
Anne Skåner: ok då förstår jag för polisen sa att det fanns misstanke om misshandel…men ok jossan verkar ju lite förvirrad…har de hittat X/Y har inte hört av dem faktiskt orolig

Charlotte Olofsson
2015-01-7 01:02
Charlotte Olofsson: Varför är du orolig?

2015-01-7 01:05
Anne Skåner: ja men om Y är efterlyst..klart jag är orolig…ingen vet ju hur de har det…

2015-01-7 01:08
Charlotte Olofsson: För Y finns det ju helt klart oro, annars skulle det inte finnas ett LVU beslut. Vi får hoppas att allt blir så bra som möjligt för henne.

2015-01-7 01:13
Anne Skåner: ja det hoppas vi alla du har inte hört något om henne jag gillar Y fin tjej

2015-01-7 01:22
Charlotte Olofsson: Varför har du ingen kontakt med Terese?

2015-01-7 01:23
Anne Skåner: nej jag har inte hört av dem på länge sedan de stängde fb sidan…
Charlotte Olofsson
2015-01-7 01:25
Charlotte Olofsson: Du är ju vän med Leif??

2015-01-7 01:42
Anne Skåner: ja han la till mig känner du hono, m han är väl SD har många av dem på mi sida..men han har inte skrivit om Y ser att X o han umgås men har ingen kontakt med Y om hon var där borde polisen hitta henne

2015-01-7 01:48
Charlotte Olofsson: Tyckte du sa att du inte haft kontakt med X sen hon stängde sidan???

2015-01-7 02:02
Anne Skåner: jag har inte haft kontakt sedan dess omhändertagandet kom som en nyhet…ingen av dem har någon FB sida…o telefonerna är stängda så hur har man kontakt då

2015-01-7 02:04
Charlotte Olofsson: Men L har ju fb? Konstigt vill inte TereseX ha Kontakt?

2015-01-7 02:07
Anne Skåner:om hon är på rymmen kanske hon inte vill ha kontakt vad vet jag..ja L
har FB…

2015-01-7 02:17
Anne Skåner: ok måste sova jaX jag vet inte…ärligt talat mest bekymrad övr lvu o Y om du hör något låt mig veta…

2015-01-8 21:51
Charlotte Olofsson: Vad har du för telefonnummer till Josefin?

2015-01-8 21:58
Anne Skåner: jag har hennes nummer redan dock inte det som finns i socialnämndens pm för det går till dig

2015-01-8 22:00
Charlotte Olofsson: Nä vad slutar det på? Om du vill va hemlig.. Tror inte du har rätt..

2015-01-8 22:09
Anne Skåner: jag har pratat med henne i telefon dock inte det som fanns angivet

2015-01-8 22:12
Charlotte Olofsson: Konstigt eftersom jag pratat med henne tidigare idag Hon hade Inte pratat med DIG???

2015-01-8 22:19
Charlotte Olofsson: Vilket pm (personal massage) från Socialnämden?

2015-01-8 22:28
Anne Skåner

nej hon var väl full eller påtänd ringde mig halv två på natten o ville prata med X..sedan svamlade hon om att hon var orolig för Y..vill säga att hon var synnerligen roddig, killen hennes sov…droger ger inte bra minnen. nej ett dokument jag fått där det står om anmälan o där står ditt telefonnummer…märkligt noterig: systerns telefonnummer o så är det ditt jag ringde dig två gång på det sk systerns nummer men du svarade…men fick det sedan en annan väg

2015-01-8 22:32
Anne Skåner: märkligt att någon gått in i lägenheten när såväl haninge om polisen vet att var nycklarna finns…vilket väl borde ha gjort tat haninge alt polisen ringt om att de ville ha nycklar till lägenheten….så era ädelmodiga insatser ter sig allt mer märkliga..finns en brottrubricering som helter falsk tillvitelse…..bl.a.

2015-01-2 15:49 Anne Skånér. samma kväll som jag ringde till Josefin på ditt nummer…

2015-01-8 22:35
Charlotte Olofsson: Tror inte du har rätt nummer fattar inte varför du inte kan uppge vilket nummer du ringde?

Anne Skåner
2015-01-8 22:40
Anne Skåner: för jag har inte sparat det helt enkelt, Jossan är missbrukare, psykotisk o allmänt störd…klart hon inte minns att hon pratat med mig

2015-01-8 22:35
Charlotte Olofsson: Tror inte du har rätt nummer fattar inte varför du inte kan uppge vilket nummer du ringde?

2015-01-8 22:45
Charlotte Olofsson: Okey! Det låter inget bra, stackars henne! Vet du att det är så eller är det vad du tycker bara?

2015-01-8 22:50
Anne Skåner: jag vet…från flera håll

2015-01-8 22:52
Charlotte Olofsson: Vilka håll?

2015-01-8 22:53
Anne Skåner: ja men det saknar väl betydelse jag känner människor över allt även i Dalarna..

2015-01-8 23:38
Charlotte Olofsson: Vilken av anmälningarna menar du skulle ha falsk tillvitelse?
Det är polisen som gått in i lägenheten Ingen annan..

2015-01-9 00:26
Anne Skåner: ja men på vems uppmaning…polisen bryter sig inte in om det inte finns goda skäl tro mig…så någon måste ha dragit en sju djävla historia för att lyckas med det. Normalt är det bostadsbolagen som går in, tex vid misstanke om dödsfall etc….
Charlotte Olofsson jag har också kontaktnät glöm inte det…ett ganska stort sådant över hela landet…du ska inte underskatta mig även om du kontaktar Teodor so what…det kan du göra igen…för det rör mig inte i ryggen…

2015-01-9 00:34
Charlotte Olofsson: Kan inte polisen svara på det? Kanske oro är tillräcklig orsak? Eller Lvu?Hur kom Teodor in i detta?
2015-01-9 00:35
Anne Skåner: för du talade med honom efter det att du pratat med mig första kvällen…nej det fanns inget lvu den 6 dec 2014… oro räcker inte. dessutom hade de kunnat kolla med Haninge kommun som visste att de inte bodde där eftersom Haninge var meddelade om det

2015-01-9 00:37
Charlotte Olofsson: Ok konstigt men borde polisen inte vara skyldiga att uppge för X varför dom varit i lägenheten?
2015-01-9 00:54
Anne Skåner: jo det kan man ju tycka men de vägrade ens erkänna att de varit där när jag ringde o fick veta först när jag hotade med advokat… dock inte av vilken anledning

2015-01-9 00:56
Charlotte Olofsson: Men varför frågar du inte X då? Som sagt hon borde veta..

2015-01-9 01:00
Anne Skåner:ingen vet varför..

2015-01-9 01:02
Charlotte Olofsson: Polisen vet ju såååå klart!! Och är ju naturligtvis tvungna att uppge det för X? Kom igen nu. Annars får ni väl be advokaten ta reda på det??

2015-01-9 01:40
Anne Skåner: varför är det så viktigt för dig

2015-01-10 00:32
Charlotte Olofsson: ?

2015-01-10 01:10
Charlotte Olofsson: Tummen flög iväg…Det är ju inte viktigt för mig.. Jag vet ju.. Men du tvivlar ju fortfarande!! O eftersom du har kontakter över hela landet så vet väl du var Y är?

2015-01-10 01:16
Anne Skåner: ja om så vore är hon efterlyst fortfarande eller

2015-01-10 01:18
Charlotte Olofsson: Nej hon är omhändertagen!

2015-01-10 01:24
Anne Skåner: är hon efterlyst eller jag menar skall hon placeras eller

2015-01-10 01:25
Charlotte Olofsson: Hon är placerad!

2015-01-10 01:32
Anne Skåner: var…?

2015-01-10 01:33
Charlotte Olofsson: Eh? Du har ju kontakter över hela landet?

2015-01-10 01:35
Anne Skåner: ja men inte vad gäller Y ev placering…det är trots allt sekretess kring sådana saker

2015-01-10 01:36
Charlotte Olofsson: Ev? Åter igen Du har kontakt med Xe hon har ingen sekretess???
Och för övrigt vad det verkar Inte så bra kontakter landet över… Tänk vad Jag vet bara..

2015-01-10 01:40
Anne Skåner: Ja men jag rotar inte i folks bekymmer mest synd om TX/Y som inte får vara tillsammans

2015-01-10 01:41
Charlotte Olofsson: Vas rotar du i? Eller vad?

2015-01-10 01:47
Anne Skåner: jag rotar inte…jag tycker synd om de har delats

2015-01-10 01:48
Charlotte Olofsson: Om? Om inte Om fanns hade Katta varit Kung..

2015-01-10 02:13
Charlotte Olofsson: Hoppas det inte är försent för Y att få hjälp.. Vilken fruktansvärd uppväxt hon haft.. Hennes bror hade tur Att det fanns en pappa som brydde sig
// Med barnen i fokus. Debatten är slut!

2015-02-10 17:28
Charlotte Olofsson: http://blogg.teodormoller.se

2015-02-11 22:41
Charlotte Olofsson: Antar att du läst bloggen!

Charlotte Olofsson
2015-02-14 00:16

Charlotte Olofsson
2015-02-14 00:38

2015-02-14 02:43
Charlotte Olofsson: Du tiger som muren!!!

2015-06-3 08:55
Charlotte Olofsson: Antar att du läst domen…

2015-06-3 09:09
Anne Skåner: Menar du domen på Teodor för skattebrott o brott mot bokföringslagen m skuld till staten etc

2015-06-3 09:10
Charlotte Olofsson: Nej såklart inte!

r
2015-06-3 09:12
Anne Skåner; Ja men den domen är jag intresserad av samt lite till, kan trösta dig med att det kommer att överklagas när det gäller vårdnadsfrågan. Själv tänker jag lägga ut domen på Teodor ska du skvallra nu

Charlotte Olofsson
2015-06-3 09:14
Charlotte Olofsson: Prövningstillstånd kommer Inte att ges. Lägg ner!!!

2015-06-3 09:15
Anne Skåner: O det vet do

2015-06-3 09:15
Charlotte Olofsson: Förövrigt skit i Teodors

2015-06-3 09:15
Anne Skåner: Varför då kan inte vara lämpligt för barn att växa upp i en kriminell miljö

2015-06-3 09:16
Charlotte Olofsson: Ekonomi helt ointressant… Ja Vet ATT prövningstillstånd inte kommer att ges. Kriminell??? Trygg o kärleksfylld Tro mig Jag vet …

2015-06-3 09:27
Charlotte Olofsson

2015-06-3 09:28
Charlotte Olofsson: Tragiskt pga modern! Ett barn behöver båda föräldrar !!!

2015-06-3 09:30
Anne Skåner: Ja men du har ju tagit ställning

2015-06-3 09:32
Charlotte Olofsson: JA tänk om Du också kunde göra det! Nånstans måste Du förstå…
Rätten har tagit ställning som sagt – Hon är INTE lämplig!!!!!! O Teodor är Det!!!
Sovgott tror Du behöver det

2015-06-3 09:37
Charlotte Olofsson
2015-06-3 09:37
Charlotte Olofsson
🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

2015-06-3 11:54
Anne Skåner: Vet du vad är en liten ondsint person som ägnar dig åt en massa skit om du nu har så mycket på Xe tycker jag du skall anmäla henne till polisen istället för att antyda saker hela tiden som inte går att bevisa. Ekonomisk brottslighet finns det dom på vad gäller Teodor.

2015-06-4 17:58
Charlotte Olofsson: Att gå i konkurs är inte kriminellt bara för information.
Förstår inte varför du nämner det? Har ju ingenting med vårdnaden att göra.
Är det inte bättre att X söker vård som domen faktiskt avslutas med, något umgänge är ju inte aktuellt alls innan, inte ens övervakade!
Om du vill hjälpa henne börja där. X är redan polisanmäld för falsk tillvitelse o blir hon dömd får hon förhoppningsvis vård!
Du kommer också bli stämd för allt skit du skrivit överallt för att förstöra en människas liv, dessutom en ensamstående pappa!

2015-06-4 18:01
Charlotte Olofsson: Så att vara ondsint är det Du som står för! Jag är omtyckt o känd för att vara ärlig..

2015-06-4 18:02
Anne Skåner: Jag har inga problem o klarar mig bra m mina vänner

2015-06-8 20:38
Charlotte Olofsson: Att du inte begriper särskilt mycket är ju rätt tydligt! Konkurs har många företag gjort o det r

2015-06-8 20:41
Anne Skåner: Ursäkta vem talar om Konkurs

2015-06-8 20:44
Charlotte Olofsson: Ehh o sorry bokföringsbrott… För att årsredovisning inte lämnats in… Ge er !!

2015-06-8 20:45
Anne Skåner: kolla lagen ang bokföringsbrott bedöms ganska allvarligt å du får kalla mig dig…

2015-06-8 20:45
Charlotte Olofsson: Domen o brott redan sonat…Ge dig !! Falsk tillvitelse ?

2015-06-8 20:47
Anne Skåner; ja men X är inte dömd för något det är väl en viss skillnad vad gäller anmärkning i brottsregistret finns det kvar. vad bra när dömdes hon för det

2015-06-8 20:47
Charlotte Olofsson: Anklaga män för misshandel o våldtäkt bla

2015-06-8 20:47
Anne Skåner: när dömdes hon

2015-06-8 20:47
Charlotte Olofsson: Hon är Inte dömd än, anmäld av två rätt nyligen. Kommer med sannolikhet bli dömd !!

2015-06-8 20:51
Anne Skåner: av vilka, Teodor o vem är den andre

2015-06-8 20:55
Charlotte Olofsson: Dom som hon anmält 28 feb i Karlskrona bla. Våldtäkt plus lite mer Listan kan göras lång, som alltid med X men den här gången gick/går hon för långt !!

Anne Skåner
2015-06-9 10:20
Anne Skåner: intressant det finns inga anmälningar registrerade, skulle de ha gjorts i stockholm eller i blekinge

2015-06-9 12:26
Anne Skåner: däremot hittar jag en anmälan om våldtäkt de andras ärende kontinuerligt o är det inte märkligt att varje gång du skickar meddelande blir det virusvarningar.

2015-06-10 22:20
Charlotte Olofsson: Du får ge dig till tåls…

2015-06-14 12:29
Charlotte Olofsson: Läs beskyllt en av mina vänner… Nu är du också polisanmäld!
ur dokument inte medtaget
2015-06-14 12:30
Anne Skåner: vad trevlgt ser fram emot det Smiley smile

2015-06-14 12:31
Charlotte Olofsson: Så tråkigt med all skit du skriver om människor du inte känner o inte har en aning om. Du har inte ens träffat sonen!
12:31
Anne Skåner: du är en tragisk figur Charlotte tyvärr

2015-06-14 12:32
Charlotte Olofsson: Trevligt? Ja ditt liv går väl ut på att hålla på o jävlas!! Tror inte du kommer tycka lika när Du är dömd…Säger Du att jag är tragisk Hahahahahaha. Du stavar väldigt illa det fins program för det Just Saying
Som sagt fins tyvär. Orkar inte orda mer med dig, så totalt meningslöst.
Du kanske slipper fängelse iaf där X lär få bo ett tag!

12:39
Anne Skåner: Charlotte du är patetisk o samma till dig varför skriver du egentligen överhuvudtaget har du inget annat att göra eller

2015-06-14 12:55
Charlotte Olofsson: Från början trodde jag att du skulle kunna hjälpa X att bli en fungerande förälder o ta vård!
Nu står hoppet att hon får vård isf fängelse även om jag tror hon skulle lära sig ett o annat där! För barnens skull…

Annonser

3 svar till “En förvirrad kvinna vid namn Charlotte

  1. Hej Anne!

    Nu har jag bestämt mig för att göra något åt allt skit som skrivs.
    Jag har valt att bla skriva och visa några saker på ”Pappa Varför” för att det är en sluten grupp.
    Önskar att jag slipper hänga ut hela X och alla hennes lögner vilket vore jobbigast för henne själv men det skadar också sonen som har lidit nog.
    Gör jag det så kommer inte du att framstå som en Einstein direkt som du förstår!
    Du ska inte skämmas för att ha blivit lurad av henne för det är många före dig som har blivit. Jag kan väl känna att du var en aningen trögfattad. Att du inte har ställt frågor till mig och inte brytt dig om sanningen är ditt problem nu.
    Jag har en tråkig ton mot dig även om jag nu ger dig chansen att dra dig ur innan det
    ta eskalerar. Jag tänker sopa undan alla lögner en gång för alla. Tonen har du jobbat ihop till.

    Jag vill att du ser det jag har lagt ut! Du kommer förstå att det absolut finns en hel del tvivel i mammans historier. Eftersom det nu gör det så ber jag dig igen att ta bort allt du har delat lagt ut och spridit om mig och sonen.
    Gör du det så kanske du kan få svar på resten om du lovar att inte lägga upp det på din blogg! Jag vill inte ha varken sonen, mig själv eller hans mamma utfläkt på internet om jag kan hindra det!
    Teodor

    Detta skrevs för länge sedan till mig. Samma pappa som inte ville hänga ut familjen på Internet gjorde det i en omfattande blogg där inte bara mamman hängdes ut med sin historia från barndomen som adopterad och till en specialflik kring dottern som bor med mamman. Personen i fråga skall stämma mig vilket också Charlotte Olofsson meddelat. Det finns med andra ord kontakter mellan i det här fallet pappan och Charlotte.

  2. sånt där folk kan bli i samarbete med socialtjänsten

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s